Phantasmagoria
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Latest topics
dPią 03 Sty 2020, 23:19Panda
Lwia jamaSob 10 Mar 2018, 21:42Sheridan
Zgaduj!Wto 25 Lip 2017, 11:01Admin
WymianaNie 14 Sie 2016, 22:51Wymiana
NieobecnościSob 26 Mar 2016, 15:32Dean Goodkin
Konta zagrożoneNie 20 Mar 2016, 10:31Panda
W co kto graWto 15 Mar 2016, 15:48Yunosuke
NabórNie 13 Mar 2016, 19:44Panda
Kasacja kontNie 13 Mar 2016, 16:11Gość

Go down
Panda
Panda
Twórca incepcji

Liczba postów : 177

Artefakty Empty Artefakty

Nie 03 Maj 2015, 22:56
*W budowie*

ARTEFAKTY

KOMPAS SENNYCH MARZEŃ

 
Artefakt ten nie różni się znacznie od zwyczajnego kompasu, poza jednym, dość istotnym szczegółem, mianowicie - nie wskaże Ci ani północy, ani południa. To urządzenie w niewyjaśniony sposób pomaga nakierować sny posiadacza. Pozwala osobie będącej w jego posiadaniu znaleźć się w konkretnym miejscu, w krainie snów, w zaledwie ułamku sekundy.
Uwaga! Przedmiot pozwala dostać się w dowolne miejsce w Insomnium - nawet w te niedostępne dla naszych postaci. Przedmiot jest trwały pod względem właściwości; łatwo go zniszczyć.
Czas działania: 1 post - aktywacyjny jest przenoszącym. | Czas przerwy: 5 postów. | Cena: 15PD.  


DIADEM STRAŻNICZKI NOCY

 
Artefakt  wywodzi się ze świata koszmarów. Kruczoczarna stal ozdobiona mieniącymi się szafirami pozwala na wtargnięcie i całkowite wyreżyserowanie snu innej osoby. Przedmiot ten, użyty w Krainie snu, jest tym bardziej niebezpieczny, ponieważ zadany ból jest jak najbardziej realny.
Uwaga! Działanie przedmiotu z każdym postem jest słabnące. Częste używanie może spowodować utracenie właściwości przez przedmiot.
Czas działania: 3 posty - licząc z aktywacyjny. Interakcję można przerwać. | Czas przerwy: 4 posty. | Cena: 12PD.


UTRWALACZ

 
Artefakt pożądany przez niejedną senną istotę. Z wyglądu przypominający skomplikowany mechanizm wielkości dłoni, pełen pokręteł, przekładni, jest w stanie odnaleźć zapomniane przez użytkownika wspomnienie, co więcej utrwalić je, a następnie odtworzyć. Ten przedmiot przysporzył zarówno tyle łez szczęścia jak oraz uśmiechów na twarzach uradowanych posiadaczy, co bólu i cierpienia obcych.
Uwaga! Przedmiot ma limit trzech użyć - po tym się rozsypuje.
Czas działania: 2 posty - licząc z aktywacyjny. Interakcję można przerwać. | Czas przerwy: 2 posty. | Cena: 10PD.


ZŁOTY PIASEK

 
Wedle legend jest to odrobina piasku, pochodząca od samego strażnika snów. Na pozór są to zwykłe ziarenka, szczelnie zamknięte w szklanym słoiczku. Swoją moc ujawniają jednak podczas działania innych, ciemnych przedmiotów. Artefakt ten niweluje moc jakiegokolwiek innego artefaktu, użytego na osobie będącej w posiadaniu piasku.
Uwaga! Piasek wchłania moc innego artefaktu, przez co część ziarenek zmienia barwę. Przedmiot nietrwały - osobę może obronić łącznie przez 6 postów.
Czas działania: Zależy od trwania mocy obcego artefaktu. Interakcji nie można przerwać. | Czas przerwy: 2 posty. | Cena: 12PD.


MARZENIOSPRENY

 
Dusze sennych marzeń zamknięte w szklanych figurach. Zależnie od swojej natury obdarowują użytkownika pięknymi wizjami, pozwalając tym samym na osiągnięcie rzeczy nierealnych. Po kontakcie ze łzą użytkownika z figurki zostaje uwolniona świetlista postać, przybierająca zależny od przeznaczenia kształt. Znane nam są między innymi :nadziejospreny, relaksospreny, miłościospreny, bólospreny.
Uwaga! Przedmiot jednorazowy! Po użyciu pozostaje pozbawiony swoich właściwości.
Czas działania: Wizja trwa 3 posty. Interakcji nie można przerwać. | Czas przerwy: ---- | Cena: 8PD.


KSIĘŻYCOWA KLEPSYDRA

 
Ta niewielka klepsydra o złotych, kwiecistych zdobieniach kryje w sobie ogromną moc. Gdy ktoś aktywuje ten artefakt jest wstanie uwięzić samego siebie lub inną osobę w krainie snów, do czasu aż piasek się nie przesypie. Ofiara tego magicznego przedmiotu może cieszyć się wspaniałym snem, ale także cierpieć katusze na łonie istnego koszmaru. Wszystko zależy od intencji posiadacza.
Uwaga! Przedmiot jest trwały pod względem właściwości; łatwo go zniszczyć.
Czas działania: Wizja trwa 3 posty wraz z postem aktywacyjnym. Interakcję można przerwać, niszcząc przedmiot. | Czas przerwy: 5 postów. | Cena: 13PD.


KLUCZ DO KOSZMARU

 
Złoty kluczyk dzięki, któremu posiadacz jest w stanie wyrwać się z własnego koszmaru do świata realnego. Przedmiot tak bardzo rzadki, że mało kto jest w jego posiadaniu. Oprócz tego, czasami świeci się w niebieskich barwach, och co to może znaczyć? Jeszcze nikt tego nie ustalił.
Uwaga! Przedmiot jest trwały pod względem właściwości; trudno go zniszczyć.
Czas działania: 1 post - działa natychmiastowo. | Czas przerwy: 5 postów. | Cena: 25PD + misja.


GWIEZDNE OWOCE

 
Podobno niektóre z drzew potrafią rodzić owoce, w których wnętrzu jest mnóstwo nasion o kształcie wielobarwnych gwiazd. W gruncie rzeczy, naukowcy z LaBex odkryli, że istnieją takie rośliny w Insomnium... Ale nigdy nie udało im się potwierdzić, żeby posiadały one moc spełniania życzeń!
Potrzeba zebrać ich równo siedem, a następnie zjeść - choć nie każda ma magiczne właściwości. Niektórzy muszą się napracować i zerwać tysiące owoców, a innym uda się po zerwaniu dwóch. Po tym nasze życzenie się spełnia! Choć niekoniecznie w taki sposób, w jaki byśmy chcieli... Bo za każdy czar ma swoją cenę.
Uwaga! Działanie przedmiotu trwałe; przedmiot łatwo zniszczyć.
Czas działania 1 post - działanie natychmiastowe | Czas przerwy 4 posty. | Cena 8PD za sztukę.


ŁZY NIMF

 
Dla wielu ludzi to zwykły flakonik. Nie wyróżnia się niczym specjalnym, a niektórzy mogą go pomylić z butelką perfum.  W środku znajduje się specjalna mikstura. Chodzą pogłoski, że jest ona antidotum na każdą truciznę, uleczy każdą możliwą chorobę, ale nikt nie jest tak do końca pewien działania łez.  
Uwaga! Działanie przedmiotu trwałe; przedmiot łatwo zniszczyć; przedmiot jednorazowego użytku.
Czas działania: 2 posty - licząc z aktywacyjnym | Czas przerwy: 4 posty. | Cena: 12PD.
Powrót do góry
Similar topics
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach