Phantasmagoria
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Latest topics
dPią 03 Sty 2020, 23:19Panda
Lwia jamaSob 10 Mar 2018, 21:42Sheridan
Zgaduj!Wto 25 Lip 2017, 11:01Admin
WymianaNie 14 Sie 2016, 22:51Wymiana
NieobecnościSob 26 Mar 2016, 15:32Dean Goodkin
Konta zagrożoneNie 20 Mar 2016, 10:31Panda
W co kto graWto 15 Mar 2016, 15:48Yunosuke
NabórNie 13 Mar 2016, 19:44Panda
Kasacja kontNie 13 Mar 2016, 16:11Gość

Go down
Yunosuke
Yunosuke
Kreator

Liczba postów : 268

Moce i ich ograniczenia Empty Moce i ich ograniczenia

Sob 19 Gru 2015, 03:26
PODZIAŁ MOCY

Panowanie nad żywiołami - manipulacja danym żywiołem, tworzenie jego elementów:
ogień - przedmioty ognioodporne nie palą się; płomień gaśnie lub słabnie w konfrontacji z wodą/ziemią;
woda - ograniczona ilość wody tworzonej (no jeziora nie zrobisz); paruje w konfrontacji z mocniejszym/większym płomieniem; w warunkach zimowych ma skłonność do zamarzania;
ziemia - nie dotyczy roślinności; manipulacja jedynie zasobami otoczenia (nie ma tworzenia gór z niczego); w zależności od materiału nasiąka wodą, co utrudnia manipulację;
powietrze - podsyca ogień, stwarzając zagrożenie dla użytkownika; nie tworzy tornad/sztormów;

Zmiennokształtność - zdolność do modyfikacji formy fizycznej ciała:
pełna - dotyczy całkowitej zmiany w zwierzę lub inne stworzenie; nie zapewnia nieśmiertelności niezależnie od formy; bardzo wpływa na cechy fizyczne postaci (zwiększona siła, zręczność itp.);
częściowa - zajmuje części ciała, zachowując przy tym ludzkie cechy (np. postawa jak u Satyra); znacznie wpływa na cechy fizyczne postaci;
elementarna - dotyczy jedynie atrybutów danego stworzenia (np. kocie uszy, psi ogon, język jaszczurki); nieznacznie wpływa na cechy fizyczne postaci;

Moce psychiczne - manipulacja myślą i iluzją, hipnoza, manipulacja otoczeniem:
telepatia - wpływa na myśli innej postaci; umożliwia komunikację telepatyczną; wnika jedynie w świadomość (nie jest w stanie zmusić do jakiegoś czynu);
hipnoza - działa podobnie do telepatii, ale wpływa na podświadomość (umożliwia manipulację myślą);
telekineza - umożliwia unoszenie i przemieszczanie niezbyt ciężkich przedmiotów;
esperstwo - lekka modyfikacja czasoprzestrzeni; tworzenie iluzji;

Moce duchowe - leczenie, dematerializacja etc.
uzdrowicielstwo - nie pozwala na wskrzeszanie oraz całkowite leczenie ran śmiertelnych;
lewitacja - zezwala jedynie na wzniesienie się parę metrów nad ziemię, to nie latanie;
niewidzialność - nie trwa wiecznie;
dematerializacja - dopuszcza zmianę formy cielesnej (np. w ciecz); przenikanie przez powierzchnie;

Inne - wszystko, co wymagałoby własnej kategorii:
izolacja - umożliwia neutralizowanie mocy innych na pewien czas;
manipulacja rzeczywistością - tworzenie przedmiotów, a nawet całych scenerii z niczego;
manipulacja czasem - zatrzymuje czas tylko na parę minut; nie pozwala nie znaczne cofnięcie lub przemieszczenie się w czasie;

Ważne! Podane wyżej moce to jedynie przykłady, do których są określone z góry ograniczenia. Dozwolone jest wymyślanie własnych mocy, ale warto pamiętać, że nie ma postaci niezniszczalnych i wszystko ma swoją słabą stronę. W sytuacji przeciwnej wszystko ureguluje osoba sprawdzająca kartę. W przypadku wyboru którejkolwiek z powyższych mocy, należy zapoznać się z jej ograniczeniami i stosować się do nich.

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach